
Obchod Kohl’s čelí rozhořčení zákazníků poté, co se zařadil mezi další deviantní firmy prodávající oblečení s LGBullshit tematikou dětem, konkrétně kojencům a batolatům.
V rámci měsíce „Teplé Pýchy“ zařadil řetězec do prodeje oblečení pro tříměsíční, šestiměsíční a devítiměsíční děti, na kterých jsou vyobrazeny lesbické páry a duhový prapor homosexuální ideologie. Na dalších výrobcích, včetně ručníků, bryndáků, svíček, šortek a polštářů se objevily popisky typu „Zeptej se mě na zájmena“ nebo „Buď pyšný“.
Jde o další případ perverzního spojování dětí a sexuality. Deviantní progresivní levice se snaží vychovávat nové a nové generace duševně zmrzačených dětí závislých na medikamentech a znetvořujících chirurgických zákrocích.
Uživatelé podobě jako v jiných případech volali po bojkotu společnosti, která má po celých Spojených státech více než 1 000 poboček. „Vypadá to, že další společnost potřebuje Bud-lighting!“ uvedl jeden z uživatelů Twitteru.
Několik velkých amerických korporací v poslední době zaznamenalo výrazné ztráty tržního podílu poté, co začaly prodávat produkty s LGBullshit propagandou pro mladší demografické skupiny. Např. společnosti Target kvůli perverzní kolekci plavek klesl dle údajů společnosti Dow Jones Market Data Group podíl na trhu od vypuknutí skandálu o 12,6 %. To představuje téměř 10 miliard dolarů tržní hodnoty (cca 220 miliard Kč).
Další firma podporující perverzi, řetězec outdoorového oblečení North Face, rozzlobila zákazníky reklamou s drag queen, která vyzývá zákazníky, aby dorazili na akci „Pyšné léto“.

„Ahoj, to jsem já, Pattie Gonia, skutečná homosexuálka,“ prohlašuje kníratá drag queen oblečená do duhového oblečení v reklamě na turné a kolekci oblečení. Tato osoba reprezentuje North Face jako mluvčí a používá zájmena „oni/ona/on“. Reklama vzbudila pozornost, protože stále více značek čelí odporu spotřebitelů kvůli spolupráci s drag queens a transgenderovými mluvčími v kampaních.
Ve svém prohlášení firma North Face uvedla: „Vytváření komunity a sounáležitosti v přírodě je základní součástí našich hodnot a v současné době je potřebnější než kdy jindy. Stojíme po boku těch, kteří podporují naši vizi inkluzivnějšího outdoorového průmyslu.“
Jak si „inkluzivní sounáležitost v přírodě“ přesně představuje už však společnost neuvedla. Není tak jasné, zda bude pro outdoor-transsexuály vyrábět paruky, sukýnky a lodičky na deseticentimetrových podpatcích s kamuflážním potiskem, aby se jim lépe v přírodě lovila a vyvrhovala zvěř nebo se spokojí jen s řadou šminek pro žluto-červeno-oranžové maskování tváře…
Zdroj: Fox News